Re: No i juz sam nie wiem ....

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 10:47:14 MET DST

Użytkownik "Cray" <cray_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam

Ja również.

> Mam wielka prośbe ... do wszystkich posiadaczy LCD - podzielcie sie
uwagami
> na temat tego jaki panel posiadacie i jak sie on sprawuje ...(tylko prosze
> szczerze:-)

OK:-)

> Zamierzam sie i zamierzam do kupna i kupic nie moge ..... na razie mam
> wybrane takie oto:
>
> NEC 1560NX 1345.00
> Belinea 101570 1329.00
> Belinea 101556 1315.00
> Neovo F15B 1315 (monitor.pl)

Jak dla mnie z zestawu powyżej liczyłyby się NEC (30ms i DVI) i Belinea
101570 (wg. specyfikacji ma 4 lampy i 25ms!). Ta druga Belinea ma czas
reakcji w sumie 35ms-widziałem co potrafi, dlatego odpada. Neovo to dla mnie
za bardzo egzotyczna nazwa:-) Jednak moja rada brzmi następująco-zanim
podejmiesz jakąkolwiek decyzję o zakupie, zaopatrz się w Nokia Monitor Test
(test, online, na smużenie-www.magi.com.pl) i zrób sobie wycieczkę do kilku
sklepów z w/w LCD. Pooglądaj, potestuj, każ sobie podłączyć przez DVI
(uważaj-tanie grafy dają mierny obraz).

> ceny podaje ... bo moze ktos wie gdzie je dostane taniej .....

Cena ceną-lepiej zapłacić kilka złotych więcej i mieć serwis w miare
blisko:-)

> Dla mnie glowna wyrocznia stal sie parametr: smuzenie .... no i na roznych
> stronach roznie pisza....roznie ludzie mowia ... juz nie wiem w co mam
> wierzyc.... pomocy

To co napisałem wynika z moich obserwacji-to nie jest tak, że mi się
wydaje:-)

--
Pozdrawiam
ArturN