Re: Potrzebna pomoc w wyborze sprzętu.

Autor: TRH (mail_at_trh.prv.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 11:15:13 MET DST

> Jeżeli chciałbyś mieć możliwość wrzucenia do niego w przyszłości jakiegoś
> szybszego XPka, to przydałaby się możliwie nowa konstrukcja z FSB200 (np.
> Epox 8RDA3) - tyle że to trochę większy wydatek.

Jak by co to nie będzie mój komputer. Będzie on stał w domu który jest około
30 km odemnie. A te dziewczyny które go dostaną o komputerach wiedzą tyle że
portafią go włączyć, wyłączyć i zainstalować jakąś przymitywną grę.

> Ale jeżeli trzeba trochę zaoszczędzić, a w przyszłości można postawić na
> wymianę procesora razem z płytą, to mogę polecić ciut starszą
konstrukcję -
> MSI KT3V. Tania, ale bardzo udana konstukcja. Miałem przyjemność składać
> ostatnio kilka komputerów na tej płycie i sprawuje się idealnie. Znakomita
> niedroga płyta pod np. XP1700+. Polecam.

Tak się składa że oni nie mają ani chęci ani pieniędzy na jaką kolwiek
ingeręcję w ten komputer przez najbliższe 3 lata, więc muszę wszystko tak
dobrać żeby jakoś działało.