Re: Chieftec 360 Dual Fan to destroyer :(.

Autor: tom (tom_at_kuzniki.net)
Data: Thu 29 May 2003 - 09:18:05 MET DST

> Przez zasilacz jak w temacie padły mi juz 2 kompy ;(.
> Ale, żeby było śmieszniej, nie te które on zasilał, ale 2 kompy które
> pracowały w tym samym pokoju, wpięte do tego samego źródła zasilania,
> co komputer z zasilaczem Chieftec ...

A slyszales kiedys o przeciazaniu pojedynczego gniazdka lub calej sieci, jak
podlaczy sie zbyt duzo urzadzen,
ktore zbytnio zra prad ? A to nie ma NIC wpolnego z zasilaczem. Miales
chodzacy komputer na jednym gniazdku. Podlaczasz drugi i
w momencie odpalenie go nastepuje przeciazenie tego biednego gniazdka.
Moze to zbyt daleko idacy przyklad, ale u mnie jak podlacze naraz mikrofale
i pradke to mi wywala korki w mieszkaniu.

tom