Chieftec 360 Dual Fan to destroyer :(.

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Wed 28 May 2003 - 22:07:36 MET DST

Właśnie ...

Przez zasilacz jak w temacie padły mi juz 2 kompy ;(.
Ale, żeby było śmieszniej, nie te które on zasilał, ale 2 kompy które
pracowały w tym samym pokoju, wpięte do tego samego źródła zasilania,
co komputer z zasilaczem Chieftec ...

Przy włączaniu zasilacza przełącznikiem z tyłu, do sieci idzie bardzo
mocne zakłócenie, które potrafi uszkodzić pracujące w tym samym
obwodzie zasilającym urządzenia. Mi zjadło zasilacz, a razem z nim
przynajmniej płyty główne w 2 kompach ;(, nie były to na szczeście
jakies super nowe komputery, ale straty w kasie są :((. (choć może się
okazać ze straty były większe, jeśli padł mi procek i ram :((.

Radze uważać z Chieftecami, bo wersja 360W single fan robi taki sam
numer. Trzeba podpinać oddzielnie w listwe kompy z tym zasilaczem, bo
inaczej może się to marnie skończyc dla komputerów, które mają w sobie
Codegeny, SolarPowery itp badziewiaste zasilacze ....

;((

pzdr,
Dentarg

--