Re: drukarka - jaką polecacie

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usun.to)
Data: Thu 29 May 2003 - 09:02:52 MET DST

> Przetwarzaniem zajmuje się CPU kompa, wtedy komp jest zajęty.

to wiem.. ale w czym to szkodzi.. w domowych rozwiązaniach w niczym to nie
przeszkadza - kompy są w tej chwili wystarczająco mocne żeby przez chwilę
pomyśleć też za drukarkę.. jeśli dzięki temu może oferować super jakość za
niższą cenę to chętnie w to wchodzę.. bez sensu wydawać kasiore za jakiś
myślący procek w drukarce gdy już wcześniej zapłaciło się za procek w kompie
który i tak większość czasu zajmuje proces Idle

PZDR
Shaman