Re: drukarka - jaką polecacie

Autor: Sander (ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13)
Data: Thu 29 May 2003 - 16:55:11 MET DST

"Shaman" <mynews_at_space.pl.usun.to> w news:bb4b7q$oqv$1_at_news.onet.pl
napisał(a):

> to wiem.. ale w czym to szkodzi.. w domowych rozwiązaniach w niczym to nie
> przeszkadza - kompy są w tej chwili wystarczająco mocne żeby przez chwilę
> pomyśleć też za drukarkę.. jeśli dzięki temu może oferować super jakość za
> niższą cenę to chętnie w to wchodzę.. bez sensu wydawać kasiore za jakiś
> myślący procek w drukarce gdy już wcześniej zapłaciło się za procek w kompie
> który i tak większość czasu zajmuje proces Idle

To Ci powiem, że poprzednio miałem HP850, a to nie była windrukarka,
(drukowała pod DOS'em) i na moim sprzęcie co widać w SIG'u, dokument
z Wodra - 120 stron drukowała ok. 45min. to był tylko tekst.
Bez grafiki czy wykresów, SAM tekst! I w ciągu tych 45min. nie można
było na kompie NIC zrobić, tak był komp zajęty!
A jak kupiłem HP960 to podczas wydruku komp był całkowicie wolny
(nie zajęty) i mogłem wszystko robić, jakby nic go nie obciążało.
Drukowałem dla próby (oczywiście) ten sam tekst.

--
[     SANDER Powered: MSI-6163 & PIII 1_at_1,26     ]
[        GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM        ]