Re: pomocy panie gates !!

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 00:01:11 MET DST

Spokojnie

Zrob dyskietke starowa np. Win98 . zabootuj z dyskietki nastepnie wpisz
fdisk

Sprawdz czy dysk a raczej partycja glowna jest startowa. Nastepnie wpisz po
wysjciu z fdisk sys.com c:

Zabootuj ponownie kompa po wyjeciu dyskietki powinien bootnac sie z dyskuw
kompie ...masz juz polowe sukcesu za soba.

Zamiast W95 zainstaluj sobie W98 ... katalog WIN98 i wpisz setupcor.exe

System sam pominie niektore bledy i zainstaluje system

Powodzenia