Re: pomocy panie gates !!

Autor: tomik (tratata_at_tata.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 18:29:50 MET DST

Użytkownik "MarioG3" <MarioG3_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Spokojnie
>
> Zrob dyskietke starowa np. Win98 . zabootuj z dyskietki nastepnie wpisz
> fdisk
>
> Sprawdz czy dysk a raczej partycja glowna jest startowa. Nastepnie wpisz
po
> wysjciu z fdisk sys.com c:
>
> Zabootuj ponownie kompa po wyjeciu dyskietki powinien bootnac sie z dyskuw
> kompie ...masz juz polowe sukcesu za soba.
>
> Zamiast W95 zainstaluj sobie W98 ... katalog WIN98 i wpisz setupcor.exe
>
> System sam pominie niektore bledy i zainstaluje system
>
> Powodzenia

obawiam sie ze chyba cos w biosie jest nie tak - ponoc trzeba wyjac baterie
i zresetowac

ja ten dysk formatowalem ale tylko poprzez instalke win nt / sformatowal
najpierw dysk przed proba zainstalowania nt/

dla jasnosci - w innym pececie mi butuje nt xp itd
ale jak go wepne do tego trafionego kompa

komunikat - nieprawidlowy dysk
jak probowalem butnac nt lub inny sys
komunikat - couldnt find NTDLR
to podobno cos zostalo z tej instalki nt
sam nie wiem

kolo mi powiedzial ze musi byc system na dysku inny niz nt bo nt jest slabo
rozpoznawany przez bios /???/
ze startowej nie idzie - ani 95 ani 98 - ze walniety flop to dla pewnosci
zmienilem na inny

ale ten pir..olony bios nie reaguje i olewa dyskietki startowe

sprobuje jak bede home zrobic co napisales
i narazie dzieki

pozdro
tomik