Re: box vs OEM

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at_wywalto_pseinfo.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 22:08:04 MET DST

Michał Młynarczyk wrote:

> Pytanie tylko czy warto za Asusa z logo Teaca zapłacić więcej niż za
> Asusa z logo Asusa innymi słowy tyle, ile kosztowały Teaci z logo
> Teaca.

Przykład inny: Cisco to marka. Ale ich sprzęt to pochodna wielu
rozwiązań wielu producentów. Płaci się za markę, za standardy, za metody
kontroli. Producent to tylko producent, gdyby był słaby to Teac bankowo
by nic mu nie zlecał. Ja jednak myślę że warto dopłacić (tak, jestem
dziwny).

> Gdyby tak było dawno już by się zrobił o to szum. Liteon produkuje
> nagrywarki nie od dziś (na naszym rynku są popularne od ~2 lat).

Niekoniecznie. Taka sprawa jest często ciężka to jednoznacznego
wykrycia, dwa, że ci którym Liteon się podoba drążyć nie będą.

Pozdrawiam,
Tomek