Re: skaner szukam

Autor: macminer (macminer-junkout_at_polbox.com)
Data: Wed 28 May 2003 - 16:56:38 MET DST

darek wrote:
> [...]

Mała poprawka: właśnie sprawdziłem, Epson 1660 skanuje trochę szybciej
niż pisałem poprzednio: 10s/A4, także w trybie grayscale (w praktyce
rzeczywista prędkość skanowania zależy także od tego, do którego
programu wysyłany jest skan: czasem zdarza się, że program nie podaje
skanerowi komendy skanowania następnej strony dopóki nie poradzi sobie z
obrobieniem poprzedniej itp.)

Podpisuję się jednak pod tym, co napisali przedmówcy, jeśli masz zamiar
skanować duże ilości pojedynczych kartek (formularze itp), może
najsensowniejsze będzie kupienie jakiegoś kombajnu,tzn. któregoś z tych
droższych wymienionych przeze mnie wcześniej lub HP LJ1220. Wprawdzie
cena początkowa odstrasza, ale jeśli masz zamiar skanować po kilkaset
lub więcej stron dziennie, to zwykły skaner szybko skona, a i prędkość
nie będzie zadowalająca.

--
macminer