CZy warto tego laptopa kupic??

Autor: Michał (michal_at_zbaszynek.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 10:26:38 MET DST

Compaq Presario 1210US, kupiony i przywieziony w czerwcu ub.roku z Usa.
Pełna dokumentacja, stan bdb!!! Procesor Duron 850Mhz, Dysk 20GB, Pamięć
RAM: 320MB, Stacja dyskietek, DVD-ROM, matryca 14,1".Karta Sieciowa 10/100 i
Modem oczywiście. W zestawie również oryginalna torba Targusa robiona
specjalnie dla COMPAQA z jego logiem. Komputer z Windowsem na licencji
angielskiej, aktualnie wgrany system Windows XP w polskiej wersji językowej.

troche mnie wkura ten duron ale nie wiem jak to sie ma do celeronow czy PIII
z wydajnoscia.
Moze ktos skrobnie.
Acha ma to kosztowac 3000
Pozdr