Re: Jaka jest dobra/najlepsza płyta pod Pt s478

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 10:26:17 MET DST

> z tego co pisza w testach na necie nie ma sensu... sam nie sprawdzalem:)

ok - jednak czytam właśnie o zaletach IC7-G ... no i jestem pod wrażeniem
tej płyty :)
http://www.pclab.pl/?art=&sid=3510
jednak pewnie nie na moją kieszeń :(
zadowolę się pewnie ta IS7 -choć nie jest wcale taką odbiegającą od IC7 :)
Denerwuje mnie jednak niejednoznaczność w opisach płyty - chodzi mi
dokładnie o model ekonomiczny - IS7-E na jednych stronach (nie jednej !!!)
rozpisują się, ze taka uboga i nie obsługuje FSB 800MHz oraz DDR400 a proszę
bardzo na stronach abita-polska - już tego nie piszą !!! Wręcz przeciwnie
uważają że obsługuje i FSB800 i DDR400. Te rozbieżności w opisach są nie do
zniesienia ... rozpiszą tak raz inaczej. Już sam nie wiem jak jest w
rzeczywistości :((

pozdrawiam - bk