Re: Spalony komputer - jak sprawdzić podzespoły

Autor: Jacek_FH (pulapka.na.myszy_at_gazeta.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 01:51:21 MET DST

On Tue, 27 May 2003 09:44:18 +0200, Przem wrote:

> zasilacz ATX wlacza sie po spieciu odpowiednich kabelkow (od tego jest
> wlacznik na obudowie) wiec napewno nie bedzie dawal napiecia po podlaczeniu
> do sieci. Zreszta taka zabawa tez jest ryzykowna, poniewaz do poprawnej
> pracy musi byc oj jakos obciazony (dyskietka to chyba za malo) bo inaczej
> napewno sie spali.

Zasilacz ma spalony bezpiecznik. Cała reszta wygląda ok. Więc wymienię
bezpiecznik i będę dopiero próbował uruchomić.

Jak się dowiedziałem, by uruchomić zasilacz wystarczy uziemić 14ty
(zielony) kabelek we wtyczce do płyty.
Ale, jak piszesz, jeśli zasilacz jeszcze żyje to może się spalić bo jest
bez obciążenia.
Jak go w takim razie obciążyć ?

Podpiąłem. Nie żyje.

--