Re: Nie kupujcie Notebook'ów Maxdaty

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 21:41:40 MET DST

och!karol! wrote:

[...] Ciach

> Nie glupot tylko faktow. Jak kupiles sprzet drozszy (z gwarancja
> door to door) to mozesz firme wychwalac ale nie zarzucaj ludziom
> opowiadania bzdur jesli spotkali sie niemilym potraktowaniem przez
> serwis.

Nie kupilem Maxdaty, tylko ja sprzedaje (jak wiele innych marek), i z tego
co wiem to w wersji ECO jedyna roznica w karcie gwaracncyjnej jest 2, a nie
3 letnia gwarancja. Do tej pory odsylalem 1 szt Maxdaty i tylko dlatego
przez moj sklep, poniewaz klient koncowy zagubil karte gwarancyjna
(niezbedna byla kserokopia mojej faktury zakupu). Wszystko odbylo sia na
koszt RAM Serwis. Jedyny koszt , ktory ponioslem to telefon do nich. Reszte
zalatwili sami i podstawili swojego kuriera. Cala operacja trwala 4 - 5 dni.
W odroznieniu do serwisu TOSHIBA (AC Serwis), gdzie moj kilent czekal na
notebook 3 tygodnie. Moze problelmem byla zlozonosc usterki, bo w Toshibie
poleciala plyta glowna, ale co fakt to fakt.

> Po drugie o sprzecie napisalem tylko tyle, ze przestal funkcjonowac
> DVD-ROM i tyle. A faktycznie jest korzystniejszy cenowo od
> pozostalych markowych (bo Maxdaty do markowych nienalezy).
>
> Na marginesie mozna odniesc wrazenie, ze jestes przeladowanym
> propaganda producenta dystrybutorem w/w sprzetu (sam w swojej branzy
> GSM spotykam sie z tym problemem).

Sprzedaje to co klient chce kupic i na co go stac, i specjalnie nie jestem
"przeladowany" zadna propaganda, ale w tej klasie cenowej Maxdata nie ma
zbyt duzej konkurecji , bo chyba ACTINA i California Acces sie raczej nie
umywaja do Maxdaty

> pozdrawiam i zycze samych sprawnych Maxdat

Dziekuje :), wzajemnie.

PS. Wlasnie napisalem oficjalnego majla do przedstawiciela MAXDAT'y z
zapytaniem czy sa jakies modele wylaczone z gwarancji "door to door" czyli
odsylka na koszt klienta. Bo moze to ja sie myle co do Twojego modelu. Dam
znac co odpisza.

Pozdr
ZenoN