Athlon XP-płyta główna

Autor: navi (n_awigator_at_[nospam)
Data: Tue 27 May 2003 - 21:57:46 MET DST

Witam wszystkich
Zamierzam zakupić nowy procek wraz z płytą.Procesor ma być Athlon
XP-dokładnie jaki nie mogę się jeszcze zdecydować.Do wydania mam
1000PLN.Komp do typowych zastosowań-gry,net,filmy.
Pod nową płytę podepne:
-CD-RW
-DVD
-SB Live 5.1 Digital
-HDD 40Gb
-GF 2MX(docelowo przymierzam się do radka:)
-384DDR Ram 333
Za wszelkie rady i sugestie będę niezmiernie wdzięczny.
Pozdrawiam
navi

--
"Wszystko, co naprawdę lubię robić, jest albo
niemoralne,albo nielegalne, albo tuczące."