Re: różnice w rodzajach AGP.

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 19:02:45 MET DST

bk wrote:
> chyba żartujesz sobie - chcesz przez to powiedzieć, że agp x2 jest
> kompatybilne z agp x4
> osobiście wiem, że są karty agp x8 które są kompatybilna w dół do x4
> , x2 i x1 ale nigdy nie słyszałem żeby była karta x2 i chodziła na x4

Plyta ECS K7VZA, w ustawieniach biosu (jak chyba w wiekszosci plyt) jest
AGPMode (czy jakos tak). Pracowala mi na x4 z GF2MX200 i 400, oddalem
siostrze i dziala z Creative Graphics Blaster Riva TNT na x2.

> ... chyba że AGP na płycie obsługuje x4 i x2 (w tym przypadku).

A sa plyty bez obslugi obu standardow? Moja obecna Soltek KT400 obsluguje od
x2 do x8.

--
Pozdro
YawoR