Re: Ustawienia na CabelSelect

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 18:48:14 MET DST

Sebastian wrote:

> Skoro cabel select, to znaczy, że które będzie master a które slave
> decyduje podłączenie do kabla. Taka jest regóła. Jaka jest celewość?
> Nie wiem, ja nigdy tego nie używałem, wolę sam zworką ustawić

Jak sie komus wtyk na kablu ATA133 rozwalil (albo sam rozbieral) to widac,
ze nie wszystkie zyly sa wpiete w obu wtyczkach (dotyczy gestych tasm -
jedna z zyl przynajmniej we wtyku slave-szarym nie jest przebita zabkiem z
wtyku - nie ma w tym miejscu zabka, nie wiem jak jest w master jeszcze mi
sie nie rozpadl ;] ). Mozliwe ze po tej 1 zyle jest przydzielone wlasnie
specjalnie 1 na master i 1 na slave i przy takim rozwiazaniu wazne jest
gdzie jest master a gdzie slave.

--
Pozdro
YawoR