Re: różnice w rodzajach AGP.

Autor: Kubu$ (kubuss_at_go2.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 17:42:25 MET DST

> ale raczej nie o to chodzi , do tego te TNT2 to rzeczj nie 2x tylko 1x i w
> wersji AGP 1.0 czy 1.1 nie pamietam (inny rozklad gniazda, inne zasilanie)

Wlasnie sie zaniepokoilem, mam plyte glowna Asus P2B i aktualnie grafike
Riva TNT (pierwsze wydanie) a zamierzam zakupic Radeona 9000. W wygladzie
Radeona na koncu zlacza jest laminat z "zawijasem", czego nie ma moja
aktualna Riva i tu sie zastanawiam czy jak kupie tego Radeona to czy on
bedzie mi pasowal do tej plyty

Pozdrawiam
Kubu$