Co z moja drukarka?

Autor: Blaszak (blaszak_at_o2.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 17:46:18 MET DST

Witam.
Mam powazny problem.
Posiadam drukarke Canon BJC-4550.
Drukowalem sobie cos, jak zwykle i zaraz po wydrukowaniu
ostatniej strony zaswiecila sie dioda "error". Po wylaczeniu
i ponownym wlaczeniu drukarka juz nie dziala. Po wlaczaniu
zaczyna mrugac dioda "power" i tyle. Inne objawy:
- cardridge i kiedy drukarka jest wlaczona i kiedy jest
    wylaczona, nie znajduje sie w miejscu parkowania,
    lecz tam, gdzie stoi przy zmianie nabojow z tuszem;
- kiedy naciska sie przycisk zmiany cardridge'a slychac
    tylko "pip-pip".
Co sie stalo? Wydawalo mi sie, ze Canony nie maja pamieci
w glowicach i ze nie krzycza, jak naboje sa puste (bo te byly
wielokrotnie nabijane).
Prosze o pomoc, bo nie stac mnie na nowa drukarke...
Szczegolnie A3...

--
Blaszak
blaszak_at_go2.pl