Re: Restart zamiast zamknięcia

Autor: Ewa (ewa_at_serwer.com.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 15:20:53 MET DST

Witam!

> napisalem Ci cala procedurke a Ty wykonalas tylkojeden krok ...
> to tak jakbys wsiadla do samochodu i chiala ruszyc tylko naciskajac gaz
> :-))
Zdawałam sobie z tego sprawę, "nawet" bez tego obrazowego
porównania. :o)))
Przyczyny mojego "częściowego" zastosowania procedurki były
następujące:
- stosuję zasadę, która powinna być stosowana przy "leczeniu" innych
  "istot": <po pierwsze nie szkodzić>; zatem chodziło mi o usunięcie
  nieprawidłowego i nieco uciążliwego działania, jednak nie za cenę
  ryzyka padnięcia systemu i konieczności instalacji wszystkiego od
  nowa
- upgrade BIOSu może się nie powieść i co gorsza może być
  nieodwracalny
- w momencie rozpoczęcia korzystania z zaistalowanych aplikacji
  dostępny był już SP5, jednak wyraźnie zostało zastrzeżone,
  żeby z niego nie korzystać i ograniczyć się do SP4, ponieważ
  istnieje niezgodność pomiędzy aplikacjami a SP5;
  szczerze powiedziawszy nie wiem czy to zastrzeżenie obowiązuje
  odnośnie SP6a, ale wolę nie ryzykować - nie każda niezgodność
  ujawnia się od razu, potem może to kosztować dużo dodatkowej
  pracy
- kiedyś na serwerze były kłopoty z plikiem hal.dll i skończyło się
  koniecznością instalacji systemu od nowa
- skoro rejestr WinNT 4 Wkst zawiera możliwość ustawienia
  PowerDownAfterShutdown, to w zasadzie powinno to działać
  bez specjalnych "sztuczek" - chciałam zatem porównać działanie
  zmiany z "0" na "1" w obu przypadkach: na komputerze bez
  kłopotów z zamykaniem i na takim na którym takie kłopoty się
  pojawiły. Wynik tego "eksperymentu" wydaje mi się niezrozumiały.

Pozdrawiam
Ewa

Pozdrawiam
Ewa