Re: tania laserowka do domu;

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 23:46:44 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> czesc;
>
> akurat w twojej odpowiedzi wystepuja dwa slowa, ktore mnie martwia:
>
> samsung i chip
>
> samsung slynie z psujacej sie mechaniki /napedy HDD, CD-R/ zas chip
> slynie z przekupionych i nierzetelnych recenzji;

Napisałem też: "swoją tłukę od półtorej roku - zero problemów". CHIP-a
podałem jako źródło polskojęzycznych informacji, nie _opinii_, bo ten
produkt nie był przez nich testowany. Zanim kupiłem tę drukarkę,
przejrzałem dostępne źródła i testy na angielskojęzycznych stronach i
forach dyskusyjnych. Opinie, jakie znalazłem, były bardzo dobre. A to -
w połączeniu z moimi osobistymi doświadczeniami z eksploatacji -
upoważnia mnie do polecania tego produktu na grupie.

> czy ktos z grupowiczow ma jakas wiedze na temat drukarek laserowych
> samsunga??

P.S. IBM słynie z bardzo dobrych komputerów i z... fatalnej jakości
dysków ;-). I co z tego wynika? Ano nic. Zupełnie. Tylko tyle, że dysków
nie należy od nich kupować, a komputery i owszem.

M.