Re: tania laserowka do domu;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 14:32:12 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Za 619 zł netto masz nowiutką drukarkę Samsung ML-1200 z gwarancją. To
> bardzo dobra drukarka i bardzo tania w eksploatacji - popatrz w
> archiwum. Była zresztą opisywana niedawno w którymś CHIP-ie. Ja swoją
> tłukę już od ponad półtorej roku - zero problemów.

czesc;

akurat w twojej odpowiedzi wystepuja dwa slowa, ktore mnie martwia:

samsung i chip

samsung slynie z psujacej sie mechaniki /napedy HDD, CD-R/ zas chip
slynie z przekupionych i nierzetelnych recenzji;

czy ktos z grupowiczow ma jakas wiedze na temat drukarek laserowych
samsunga??

pozdrawiam;

--
adas;