Re: kilka pytań o pen drive [Hama]

Autor: Grazyna (kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij)
Data: Mon 26 May 2003 - 17:08:41 MET DST

Waldeusz napisał:

> W instrukcji ktore tak lubisz czytac ;) pisza ze i owszem moze byc
> botowalny pod warunkiem ze bios na to pozwala (start z USB)
> oraz ze public area musi byc conajmniej 2mb (czyli czesc jawna)
> wyglada na to ze mozna botowac tylko W98SE ale nie testowalem.

[streszczenie instrukcji]

Dziękuję bardzo za szczegółowe infomacje, czuję się jakbym osobiście
przeczytala instrukcję obsługi ;-). Te aplikacje do partycjonowania penów
pojawiły się stosunkowo niedawno, widzę że coraz częściej są dołączane. Ja
musiałam sobie jeszcze radzić przy pomocy programu SwissKnife, to całkiem
fajne narzędzie do partycjonowania między innymi nośnikow pamięci flash.

Przyjemnej pracy z penem :-)
Grażyna