czy padła płyta główna

Autor: kris (krisblu_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 11:56:15 MET DST

Witam,
Mam dosyć starą płytę główną pod Pentiuma.
Ostatnio coś się sypnęło i przestały działać wszystkie porty ISA i port
myszki.
to znaczy wcześniej wszystko było ok ale pewnego dnia obraz się nie
wyświetlił na komputerze. Myślałem, że to wina karty graf. i ją wymieniłem
na taką na PCI. Komputer ruszył, ale nie mógł mi wykryć myszki w Win95. To
znaczy próbowałem wszystkiego: różnych myszek, różnych taśm a także
podłączałem taśmę PS/2 i też nic. Czy ktoś miał już taki problem i wie jak
go rozwiązać??
pozdrawiam
blu.

P.S. Wiem, że opis jest może mało precyzyjny, ale za wszystkie uwagi będę
wdzięczny.