Re: Monitory TFT 15" Ktory wybrac?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 11:18:46 MET DST

Użytkownik "topek" napisał:

> A miales do czynienia z tym Samtronem o ktorym pisze ?

Niestety nie.

> Wydaje mi sie, ze 8 wygranych testow (zarowno jakosc,
> jak i cena/jakosc) do tego 100% maksymalnie pozytywnych
> opini od userow o czyms swiadcza.

Jest w tym ziarenko prawdy. Pewnie w swoim przedziale cenowym monitorek
należy do najlepszych, bo głowę dam sobie uciąć, że ciągle jeszcze mu daleko
do doskonałości. A jeśli chodzi o opinie, to rzadko się spotyka kogoś, kto
krytykuje sprzęt na który wywalił tyle kasy (chyba, że mu padnie po
tygodniu). Wystarczy poczytać opinie o nagrywarkach Lite-On. Nie spotkałem
się jeszcze ze słowem poważniejszej krytyki. Sam też sobie taką kupiłem i
stwierdzam, że wcale taka rewelacyjna to ona nie jest [OT].

Pozdrawiam,
Sniper