Re: Monitory TFT 15" Ktory wybrac?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 22:51:29 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bail7d$cs$1_at_news.onet.pl...

> Może nie powinieneś się sugerować tylko moją opinią.

Co do tego LCDka to Twoja opinia nie jest bynajmniej przesadzona.

Wiele osób jest
> zadowolonych z tanich LCD'ków.

Bo wśrod nich też można znaleźć coś interesującego.

Może dlatego, że nie pracowali nigdy przy
> prawdziwych "flagowcach".

Tu nasuwa mi się porównanie: wielu ludzi jeździ tanimi samochodami...może
dlatego, że nigdy nie jeździli mercedesami, bmw, lexusami itp. itd.:-)

Ja jestem strasznie wybredny i Belinea o której
> pisałem, to dla mnie niewypał.

Ja też jestem wybredny. Mało tego-jestem nawet cholernie drobiazgowy, a
jednak kupiłem LCD i to nawet 15'. Co więcej-jestem zadowolony:-)
PS. Ale tego modelu Belinei bym nie kupił.

--
Pozdrawiam
ArturN