Re: Low Level Format Tools jakie i gdzie?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 23:35:36 MET DST

Użytkownik "Szymon Wróblewski" <simw_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:baravh$t4r$1_at_nemesis.news.tpi.pl
> Raczej nie, wtedy dysk bylby dostepny, niee bylo by natomiast
> partycji . Cos musi byc z MBR (calym).
> Tu moze pomoc np TestDisk, albo zupelne zerowanie
> dysku na za pomoca WDClear

Fakt, że przypomina to już wróżenie z fusów ;-), ale... objawy braku
możliwości założenia (bądź usunięcia) nowych partycji (cytuję:
"instalator przy ponownym instalowaniu dysk widzi, ale pisze mi że nie
może uzyskać dostępu do tego dysku") daje np. nadpisanie tabeli
partycji, czyli zniszczenie jej struktury. Uszkodzenie kodu IPL -
odtwarzanego poleceniem fdisk /mbr - nie wystarczy.

I tak jak piszesz - wyzerować dysk i będzie OK.

M.