Re: kilka pytań o pen drive [Hama]

Autor: Grazyna (kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij)
Data: Sun 25 May 2003 - 13:37:01 MET DST

Waldeusz napisał:

> Ja zrobilem z pena 2 partycje - jedna NTFS a druga FAT
> ot poprostu czasami potrzebuje sie tez podlaczyc pod jakiegos
> blaszaka z W98

Eee, zaraz blaszaka... Ja mam jeszcze PII 350 MHz z Win98 i za 10 penów bym
go nie oddała, taki jest niezawodny.
A przy 256 MB faktycznie już się można bawić w partycje. I nawet hasła nie
trzeba, bo Win98 NTFS nie zobaczy :-)..Czy jest coś ciekawego w
oprogramowaniu do twojego pena? Jeśli jest bootowalny, to dla jakich
systemów? Dzisiaj już nie mam czasu na komputer, ale jutro bym mogła
pogooglać.

Pozdrawiam
Grażyna