Re: EPOX 8RDA+, nForce2 czy memtest86 sux ?

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Sun 25 May 2003 - 13:19:08 MET DST

Najnowsze wieści z frontu :).

Już udaje mi się bezbłędnie przejść kilka testów memtesta przy FSB166.
Winnych jest dwóch :). Procesor i płyta. Procesor miał rzekomo działać
spokojnie do 3000+ przy minimalnie większym od znamionowego (1,5 V)
napięciu. Stestowałem go na innej płycie i na 166 nie działał
poprawnie przy niskim Vcore, dopiero ponad 1,7 dawało stabilną pracę.
Dodatkowo Epox 8RDA potrafi poprawnie współpracować z ramem na 333 MHz
dopiero przy Vdimm 2,9 V. Przy nizszych wartościach sa straszne ilości
błędów, a te same pamięci w innych płytach działają poprawie przy
takich samych ustawieniach dostępu jak i FSB na znamionowych 2,5 V ...

Jak na razie udało mi się wyciągnąć z procka 2088 MHz (12,5*166), ale
napięcie jest wysokie i obawiam się ze prime95 będzie wywracać system,
lub conajmniej wykazywać błędy, bo temperature procek zapewne osiągnie
zawrotną :((.

Jak na razie to tyle.

pzdr,
Dentarg