Low Level Format Tools jakie i gdzie?

Autor: Rhotax (rhotax_at_nospamtenbit.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 10:30:55 MET DST

Witam
Mam dysk Western Digital WD100EB-00CSF0
w czasie finalizowania instalacji win2k wyłączył mi się komputerek
(brak napięcia). Teraz jest taki efekt: bios dysk widzi prawidłowo,
instalator przy ponownym instalowaniu dysk widzi, ale pisze mi że nie
może uzyskać dostępu do tego dysku,
zanim jeszcze mogę wybrać jak go chcę sformatować :(
Coś chyba się pokopało w MBR, ale do tego potrzeba mi jakiś programki
do Low Level Format, może ktoś z Was ma coś takiego? albo Wie gdzie
jest download?
Powiem tylko ze szukałem już w googlach 2 godziny, ale znalazłem tylko
obszerne wyjaśnienia co to jest LLF ale toolsów nigdzie nie było do
tego :(

--
Pozdrawiam
DeVrO