Re: Low Level Format Tools jakie i gdzie?

Autor: Rhotax (rhotax_at_nospamtenbit.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 04:43:45 MET DST

Wielkie dzięki za podpowiedzi! :)
Wiecie co, z tym dyskiem to było jeszcze chyba co innego.
Po wielu sprawdzaniach, okazało się, że:
- Dos go widział
- Instalator Win 98SE go widział i mógł się spokojnie instalować
- Instalator Win XP Prof. go widział spokojnie i instalował się bez
kłopotu

-> a ta franca Win 2000 professional nie! :(

Sprawdzałem to na kilku różnych płytach Win2k. Wszystkie to oryginały!
i nic... po tych testach wykonałem to co radził Michał Kawecki
programem MBRWork, ale to nic nie pomogło :(
Potem dręczyłem dysk programem WDClear tak jak radził szymon Wróblewski
i tu tez program wszystko wykonał, ale i to nic nie pomogło :(...
Zainstalowałem więc Win XP Prof. na maszynie skoro Win 2000 się na mnie
pogniewały.
Jeszcze raz wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi.

Pozdrawiam