Re: Zasilacz Chieftec - pytanie...

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 08:45:54 MET DST

Indywiduum zwane *Shaman*, w wiadomości
<bam1dc$3ol$1_at_news.onet.pl> wyprodukowało:

> słówko "bezgłośny" oczywiście należy rozumieć w odpowiedni sposób - jednak
> mówienie że do bezgłośności mu "brakuje że hej" jest sporym nadużyciem..

Nie. Bezgłośny to bezgłośny, nie wiem co tu dorabiać. Dla mnie 1700-1800
rpm nie leży koło bezgłośności. Ot tyle.

> Twoje zapewnienia niewiele w tym przypadku znaczą ponieważ mam ten zasilacz
> i wiem jaki jest.

Więc jest to twoje zadanie, a nie autorytatywne wypowiadanianie się o
głośności.

> No chyba że masz kompa na samych radiatorach i

Tak mam. Głośność PSU oceniam, wtedy kiedy jest jedynym źródłem hałasu.

> peltierach - wtedy usłyszysz Chiefteca.. ale nawet wtedy usłyszysz tylko
> ciuchutki szumek.

A jednak, już nie jest bezgłośny ? :-) Czyli bezgłośność zależy od
warunków testowych ? ;)

> (może kupiłeś jakiegoś wybraka?)

Nie.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"