Re: Zasilacz Chieftec - pytanie...

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usun.to)
Data: Fri 23 May 2003 - 22:48:57 MET DST

> Na przyszłość pisz, że to dla ciebie jest bezgłośny, bo wprowadzasz ludzi
> w błąd. Punkt 2. wyklucza 3. I zapewniam cię, że do bezgłośności to mu
> brakuje, że hej.

słówko "bezgłośny" oczywiście należy rozumieć w odpowiedni sposób - jednak
mówienie że do bezgłośności mu "brakuje że hej" jest sporym nadużyciem..
Twoje zapewnienia niewiele w tym przypadku znaczą ponieważ mam ten zasilacz
i wiem jaki jest. No chyba że masz kompa na samych radiatorach i
peltierach - wtedy usłyszysz Chiefteca.. ale nawet wtedy usłyszysz tylko
ciuchutki szumek.

(może kupiłeś jakiegoś wybraka?)

PZDR
Shaman