Padla plyta "Procom BVK1A"

Autor: BH (bh_at_sih.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 07:12:40 MET DST

Witam
Dostalem w spadku taka plyte z proc.AMD Athlon 800.
Uzbroilem, zainstalowalem MDK 9.0 i ladnie chodzilo
10 dni. Nagle system sie zawiesil na amen. Po twardym
resecie plyta sie nie podnosi - nawet BIOS.
Nie zauwazylem wczesniej jakim kolorem swiecila
dioda pomiedzy gniazdami IDE i RAM, ale teraz
ma kolorek czerwony.
Wime, ze z takiego opisu niewiele wynika ale
nie jestem sprzetowcem i nie mam pojecia jak
sprawdzic co padlo.
Wszystkie "dodatki" po przeniesieniu na inna
plyte pracuja poprawnie (system tez).
Da sie jakos potestowac - sprawdzic ??

Bogdan Haehne