chyba NTG

Autor: HannaM (h_at_marszalekATo2.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 04:14:25 MET DST

Witam,
Przepraszam, jeśli NTG, mea culpa i proszę o odesłanie w odpowiednie
miejsce. Byle nie do diabła :o)

Mam problem z wejściem na niektóre strony od kilku dni. Strony działają
(wp.pl. google.pl, google.com - na google.hu mogę tylko wejść) tylko ja
sierota. (jeszcze przykład www.eblog.pl albo poczta.interia.pl...)

Za cholerę nie wiem o co chodzi. Komunikatu błędu nie ma - po prostu
strona się nie ładuje. I jussssz. Używam IE6. Przeinstalowałam. Nie
działa. Zainstalowałam Opere 7.11 - też nie działa.
Wydaje mi się, że problem występuje odkąd wyczyściłam cache cleansweepem
:o(

Używam XP i Nortona 2003.
Nic nie instalowałam, nie zmianiałam, myszki serem nie karmiłam. Ale
zaraz się wścieknę :o(

--
Pozdrawiam,
HannaM