Re: czy to będzie działać?

Autor: vegelifs_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 25 May 2003 - 00:33:33 MET DST

> Sprawa ma sie tak:
>
> Plyta ktora chciales kupic oficjalnie obsluguje FSB 400 i 533. FSB 800
> pewnie pojdzie ustawic ale bedzie to juz podkrecanie. Plyta moze bowiem nie
> posiadac odpowiednich podzielnikow dla taktowania agp i pci. Jesli
> faktycznie nie bedzie odpowiednich podzielnikow to mozesz pozniej miec
> problemy z nie ktorymi urzadzeniami PCI oraz AGP.
> Do tej plyty napweno odpowiedni bedzie P4 2.4 GHz na FSB 533 MHz ale
> niestety te procki nie maja odblokowanej technologi HT.
> Jeszcze jedna sprawa. Jaki system operacyjny bedziesz uzywac?Bo jesli chcesz
> [...]

dzięki za odpowiedź,
ale.. kurna chata :-)
nie wiem co to jest HT i jeśli miałbym z tym do czynienia tylko używając WinXP
lub Linuxa to chyba mnie nie dotyczy... Będę używał Windows 2000 WS ew. 98SE.

Mógłym Cię prosić o propozycję jakiegoś dobrego, logicznego i działającego w
100% zestawu :
procesor - Pentium 4,xx GHz + płyta główna?

Mam z tym ogromny problem, nie jestem w stanie wybrać sam czegokolwiek, bo za
każdym razem kiedy już się na coś decyduję pojawaia się jakiś nowy parametr, o
którym wcześniej nie miałem bladego pojęcia...
Dzieki wielkie z góry!
V.