napenianie tuszem Lexmark

Autor: Zbigniew Opara (opara_at_simplusnet.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 18:25:19 MET DST

Witam
W supermarketach pojawil sie wysyp tanich drukarek
atramentowych firmy Lexmark. Drukuje duzo stron, a na
laserowa mnie nie stac. Interesuja mnie wlascwie tylko texty
i chodzi bardziej o ilosc, a nie o jakosc. Czy np Lexmarka
Z35 mozna w miare latwo napewniac tuszem (zestawy do
napeniania z allegro)? Czy zbioniczek moze byc napelniany
nieograniczona liczbe razy?

--
Pozdrawiam - Zbyszek Opara
email: opara_at_simplusnet.pl