Re: Jak karta graficzna?

Autor: murcio_at_op.pl
Data: Sat 24 May 2003 - 19:47:34 MET DST

> najszybszy.
>

> Radeon 9100, nic lepszego nie znajdziesz.
>
> Marqs

Właśnie wziołem do ręki mojego GF MX420 i dokręciłem do 310/415mhz tylko
bardzo w to nie wierze:)powerstrip dobrze podkręca karty? Czego wy urzywacie
do podkręcania?
aha włączyłem Gun Metala i sobie popatrzyłem jak ten robot zmienia sie w
samolocik w :rożdzielczości 1280/720 ,32 bity,antyalising 4, (wogle sie nie
cieło,tylko teraz od czasu do czasu ekran mruga :) zmiejsze odkręce ją troche:)

Ale na pewno kupić nową karte czy poczekać jeszcze troche na jakąś nowość?

Paweł
murcio_at_op.pl