Re: czy sa na rynku godne uwagi napedy COMBO CDRW+DVD ?

Autor: baZyl (bazylook_at_interia.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 19:43:47 MET DST

Musisz czy chcesz? Ja osobiscie bym sobie darowal combosy. Po prostu za duzo
rzeczy w jednym pudelku. Nie moze byc dobrej/wysokiej jakosci. Ale coz to
tylko moje zdanie. Za ok 400 kupisz juz DVD i CD-RW oddzielnie np. LG (czego
tez staram sie unikac - moja opinia i moje doswiadczenia) i bedziesz mogl
kopiowac np. "w locie". Jezeli juz musisz/chcesz combo to bron boze
Samsunga. Samsung robi tylko dobre Monitory i pamieci. (moja opinia moje
doswiadczenia). Wez juz lepiej Toshibe.

baZyl