Re: Word - jak odblokowac menu

Autor: Brzezi (brzezi_at_enter.net.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 16:58:02 MET DST

sob, 24 maj 2003 o 16:52 GMT, put_pc_at_op.pl napisał(a):

> moj administrator zablokowal mi Worda,
> tzn. uruchamiam worda i widze tylko biala kartke
> do pisania, linijke z boku i nic wiecej,
> zadne kombinacje klawiszy nie dzialaja, zadnego menu
> ani paska zadan nie widac, skroty klawiaturowe
> dzialaja, np. Ctrl+P drukowane, CTRL+o - otworz
>
> Czy ktos ma pomysl jak to mozna odblokowac ?
>
> Chodzi o Worda 2000 na windowsie 2000, mam prawa
> zwyklego uzytkownika nie administratora
>
> Z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi jak naprawic tego worda

A zasilacz wyrabia? moze procesor sie przegrzewa?
a moze masz nienajnowsze sterowniki do tego worda? to tez moze byc powod...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi_at_enter.net.pl ][   MP3Blaster is playing now:              ]
[       Ekg: #3781111            ][   Title: Kingdom Come, Artist: Manowar    ]