Czy to juz koniec? (monitor)

Autor: lukas3339 (lukas3339_at_get.net.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 11:49:43 MET DST

Witam,
Mam sobie taki juz dosc stary bo chyba 5 czy 6-letni monitor. No i zaczyna
ostatnio wariowac. Nie wiem jak to opisac ale pojawiaja sie na ekranie
zaklocenia podobne do tych jakie wytwarza tel. komorkowy jak go polozyc
blisko monitora, tyle ze w tym samym czasie obraz przybiera kolor lekko
rozowy a czasem to wrecz taki "oczojebny" :-) rozowy i tak przez kilka
sekund raz normalnie raz rozowy. I pozniej spokoj. I takie "ataki" zdarzaja
sie raczej rzadko ale ostatnio sie nasilily. Mam juz zbierac na nowy czy
moze to cos niegroznego jak np. kabel? A moze to grafa albo cus?
pozdrawiam

--
lukas3339