Re: Jak podlaczyc komp do TV

Autor: Czabu (czabu_WYTNIJ_TO_at__WYTNIJ_TO_op.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 10:33:56 MET DST

Użytkownik "Geralt" <geralt_at_nie-smieci.ckt.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Pisze jeszcze raz, bo to dla mnie wazny temat, a nie chcialbym wtopic
> kolejne 17 zl na kable;). Czy ktokolwiek podlaczal karte graficzna z
s-video
> (takie wejscie z 4 bolcami) do TV, ktory nie ma s-video. Bo mam kabel
Tak podlaczal :-) I nawet dziala...

> s-video -> czincze i nie odbiera mi wcale. Nie wiem czy to wina kabla
(moze
> tak wcale nie da sie podlaczyc) czy tez moze mam uszkodzona karte
graficzna,
> a moze TV. Please help.
A moze cos innego...
Jaka karta graficzna? (jak podejrzewam to jakis GF?) Kabel sprawdzales? Moze
jest uszkodzony? (nie raz udalo mi sie kupic nowy kabel, ktory byl
walniety...dlatego robie je sobie teraz sam :-))
Co znaczy "nie odbiera mi wcale"? Karta przy klonowaniu przelacza sie?
(znika obraz z kompa?) Podlaczales kable przy wlaczonych sprzetach? (moze
juz je uszkodziles...?)
Masz podlaczone eurozlacze? (takie prostokatne z tylu tv). Jesli tak to je
odlacz. U mnie w tv (co prawda z s-video) jak podlaczalem do s-video przy
wlaczonym euro to komp nie wykrywal tv.
Podawaj wiecej informacji na przyszlosc...

Pzdr
Czabu