Jak podlaczyc komp do TV

Autor: Geralt (geralt_at_nie-smieci.ckt.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 11:43:12 MET DST

Witam!

Pisze jeszcze raz, bo to dla mnie wazny temat, a nie chcialbym wtopic
kolejne 17 zl na kable;). Czy ktokolwiek podlaczal karte graficzna z s-video
(takie wejscie z 4 bolcami) do TV, ktory nie ma s-video. Bo mam kabel
s-video -> czincze i nie odbiera mi wcale. Nie wiem czy to wina kabla (moze
tak wcale nie da sie podlaczyc) czy tez moze mam uszkodzona karte graficzna,
a moze TV. Please help.

Geralt