Re: sprzet i sklepy internetowe

Autor: Sabinka (sa-re_at_wp.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 00:23:10 MET DST

On Fri, 23 May 2003 16:05:23 +0200, "tomek" <tomekn_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Dodam że co jak co ale monitora nie da się zapakować by bezpiecznie przebył
>drogę fundowaną przez poczte . Kolega ma racje nawet 5 takich samych modeli
>może się różnić obrazem (jakością obrazu)
>pozdr

No wlasnie choc probowalam nie udalo mi sie zdobyc od tej grupy
informacji o uszkodzonym lub niedorobionym egzemplarzu nowego monitora
Nec FE791, prawie same glosy pozytywne.
Stwierdzilam, ze te 7 czy 10 dni, po ktorych mozna zwrocic monitor
jest ok zeby przetestowac go - w sklepie niestety nie ma szans, na
razie udalo mi sie jedynie znalezc sklep, w ktorym jak zamowie to mi
sprowadza.
Ale chcialam zrewidowac faktyczna mozliwosc zwracania sprzetu w
sklepach internetowych. Np. na stronie komputronika wyczytalam, ze
mozna zwrocic w ciagu tych 7 czy 10 dni, jesli opakowanie jest
nieuszkodzone - czyli wlasciwie bez mozliwosci zwrotu bo chyba
niesposob sprowadzic monitor, rozpakowac paczke i zeby pudelko
pozostalo bez rysy.
Mialam nadzieje, ze ktos mi poleci sensowny sklep internetowy. Skoro
glosow brak, wyrusze w Polske w poszukiwanie monitora.
Co do rady poprzednika - zebym wybrala najlepszy monitor z oferowanych
w sklepie - LG mnie nie interesuja i inne ktore widzialam tez nie.

--
Pozdrawiam, Sabina