ECS, a zmiana rozdzielczości i restart

Autor: przemek (kori_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 00:16:45 MET DST

Witam!
Komp chodzący na płycie ECS K7VTA3C, karta grafiki Radeon 9000 128MB, pod
windows 2000 na chec zmiany rozdzielczosci na ergonomiczną - czyli inną niż
640x480; 256 kolorów reaguje restartem. Nie mam pojęcia o co chodzi.
Zainstalowałem oczywiście VIA SP z płytki dołączonej do płyty głównej;
sterowniki do karty graficznej, również z CD, i dodatkowo jeszcze Windows
2000 Service Pack2.
Czy coś w tej konfiguracji jest nie tak, czy może płyta główna jest
uszkodzona.
Dodam, że komputera nie da się wyłączyć, bo jedyną słuszną reakcją na
"zamknij system" jest również reset.
Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów ma jakiś pomysł?

Pozdrawiam
Przemek