Re: płyta nForce z TV Out

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 22:23:41 MET DST

Halo, in news:bal9mf$5jv$1_at_nemesis.news.tpi.pl, Weronika Orzel hat
geschrieben:

> Cześć
> Juz miałam kupować płytę Epox RGA+, a okazało się, że ona nie ma
> TV Out :-( Czy możecie mi polecić jakąś inną płytę? Zależy mi na
> wbudowanej grafice i muzyce 6 kanałowej. Firewire także by się
> przydał, ale zawsze go mogę dokupić osobno.

Witam.

Dlaczego chcesz kupić nForce'a z wbudowaną grafiką? Ta wbudowana karta
graficzna jest niestety bardzo słaba. Jak w 3DMarku2001 wyciągnie 4500
punktów to już będzie wielki sukces. Znacznie korzystniej moim zdaniem
jest wziąć płytę bez wbudowanej grafiki i dokupić niedrogą ale
przyzwoitą kartę (np. Radeon 9100 lub GeForce3 Ti200). Z taką kartą
komputer będzie sporo szybszy i będzie miał lepszą jakość obrazu na
TV-out.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl