płyta nForce z TV Out

Autor: Weronika Orzel (weronika.orzel_at_hoga.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 16:03:54 MET DST

Cześć
Juz miałam kupować płytę Epox RGA+, a okazało się, że ona nie ma TV Out :-(
Czy możecie mi polecić jakąś inną płytę? Zależy mi na wbudowanej grafice i
muzyce 6 kanałowej. Firewire także by się przydał, ale zawsze go mogę
dokupić osobno.

Jest jeszcze MSI k7N2G-ILSR ale czytałam w sieci, że jakość TV out jest
bardzo słaba. Może ktoś ma tą płytę i potwierdzić lub zdementować tą
wiadomość?

Wera