Re: LAN

Autor: billy (billy_the_dad_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 21:44:02 MET DST

In <baj9fd$n4d$2_at_nemesis.news.tpi.pl> \(...\) wrote:

> pewnosci....

> co to tej
> transmisji wodnej chodzi mi o to poprostu ze z zimie jest wszystko
> zamarzniete a woda wejdzie wszedzie i szkoda takiego kabla i mojego
> wykopywania go przez tydzien....

Tak. W zimie bywa mróz. Nie pojmuję tylko w czym ma Ci to przeszkadzać.
Miedź to nie woda. NIe zamarza. Sygnał po niej idzie niezależnie od
temperatury.Kable są izolowane.
W związku z czym nie bardzo pojmuję czemu zaparłeś się zakopywać kabel i
to do tego tak głęboko.
W ogrodach bywają drzewa. Jeśli ich nie ma można postawić słupki.
U mnie taki kabel pomiędzy domami wisi już ładnych parę zim przy śniegu
deszczu upale itd.
Jeśli ze względów estetycznych bądź innych chciałbyś go jednak zakopać
to wystarczy pewnie na taką głębokość aby nie naruszyć szpadlem przy
kopaniu ogródka a jeśli jest trawnik to ot trochę pod darń. To nie
rurociąg z wodą.

billy