Re: LAN

Autor: \(...\) (MichalMC_at_op.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 16:47:22 MET DST

> A dlaczego sądzisz, że przesyłane dane przymarzną Ci do kabla ?
> Jakaś nowatorska technologia transmisji wodnej ?

no to moze odpowiem na wszystkie posty do etj pory co to tej transmisji
wodnej chodzi mi o to poprostu ze z zimie jest wszystko zamarzniete a woda
wejdzie wszedzie i szkoda takiego kabla i mojego wykopywania go przez
tydzien....
mam pytanie co do tego transweru 125 kbps to jest przy serfowaniu a przy
sciaganiu jakiegos pliku ? "Ja mam
lacze z internetem 64 kbps przez siec radiowa i mam ciagly transfer
rzedu 7-8 kb/s." analogicznie ja powinienem miec 2 razy szybszy czyli jakies
16 kb na s to jest przy sciaganiu jakies 1 mb na minute co nie?
poprawwcie jesli sie myle....