Re: Chlodzenie - wiem ze walkowane ale....

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 20:48:35 MET DST

Użytkownik "Pawel Malec" <pawel_at_beztego.poznan.home.pl> napisał w wiadomości

> rozumiem ze zelman bez wentylatora? zelman to chyba spory cooler?
> 45C przy jakim obciazeniu i jakiej temp. w pomieszczeniu?
>
> pozdro
> Pawlel

Chyba Cię źle zrozumiałem jeśli Ci chodzi o cooler bez wentyla to mój
zalaman odpada bo on ma wentylator ale jest puszczony w trybie silent i ma
około 1600 obrotów . Jeśli chodzi o temperatury to pewnie i u siebie
zauważyłeś jak ostatnimi dniami jest coraz cieplej ile jest w pokoju nie
wiem dokładnie bo nie mierzyłem ale mam okno na zachód więc jest ciepło ale
teraz np. mam około 25stopni w pokoju a na procku mam 50 i to jest bez
obciążenia . Co do hałasu to po zamknięciu obudowy jest niemal nie słyszalny
..
pozdr
tomekn